...

Palautus


Me Woo Me:llä haluamme, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos jokin ei ole kunnossa, meillä on yksinkertainen ja selkeä palautuskäytäntö. ❤️

Sinulla on 14 päivää tilauksesi vastaanottamisesta palauttaa tilauksesi. Ota yhteyttä meihin niin autamme palautuksessa.

Ehdot: Tuotteen tulee olla käyttämätön, ja pakkaus tai mahdollinen sinetti tulee olla täysin avaamaton. Hygieniasyistä emme voi hyväksyä palautuksia, jos tuotepakkaus on avattu.

Palautuskustannukset: Palautusmaksu 6,9 euroa vähennetään automaattisesti maksunpalautuksesta.

Palautuksen turvallisuuden varmistamiseksi pakkaa tuote huolellisesti. Olet vastuussa, että tuote tulee meille ehjänä perille.

Palautusprosessi

Tuote on palautettava alkuperäisessä, ehjässä pakkauksessaan avaamattomana. Kuljetuksessa vaurioituneita tuotteita ei voi palauttaa. Pakkaa palautettavat tuotteet hyvin, että ne ovat suojattuja vaurioilta kuljetuksen aikana.

kysymysmerkki ikoni
1. Ota meihin yhteyttä

Kun olemme vastaanottaneet palautuspyyntösi, saat pian palautusohjeet sähköpostitse.

kysymysmerkki ikoni
2. Jätä paketti lokeroon tai Postiin

Voit jättää palautuspakettisi mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Säilytä kuitti jossa näkyy seurantatunnus, kunnes palautus- tai vaihto prosessi on valmis.

kysymysmerkki ikoni
3. Maksunpalautus

Palautuslähetyksillä voi kestää noin 1-2 viikkoa palautua meille. Kun olemme vastaanottaneet pakettisi ja käsitelleet palautuksesi, teemme maksunpalautuksen. Jos tilaus on maksettu kortilla, rahat palautuvat samalle tilille jota käytit tilausta tehdessä.

Usein kysyttyjä kysymyksiä:

Q: Miten palautan paketin?

A: Ota yhteyttä meihin niin lähetämme palautusohjeet sähköpostitse.

Q: Voinko palauttaa avattuja tuotteita?

A: Valitettavasti emme voi hyväksyä palautuksia tuotteista, jotka on avattu. Pakkaus ja sinetti on pidettävä ehjinä hygieniasyistä.

Q: Milloin saan maksunpalautuksen?

A: Palautukset käsitellään yleensä muutaman päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. 

Kuinka voit ottaa meihin yhteyttä:

Ota meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@woome.fi ja kirjoita sähköpostiin mieluusti tilausnumerosi. Vastaamme yleensä parin tunnin kuluessa.