Ostoskori
✓ Huomaamaton paketti ✓ Nopeat toimitukset

Tilausehdot


Tilaus on tehty, kun BrandVillage AB / Blush Me (organisaationumero 559013-3376) vahvistaa tilauksen. BrandVillage pidättää omistusoikeuden toimitettuihin tuotteisiin siihen asti, kun asiakas on suorittanut maksun. BrandVillage noudattaa toiminnassaan Suomen Kilpailu- ja kuluttajaviraston suosituksia.

Tilaaminen

Kun olet tehnyt tilauksen, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ole yhteydessä Blush Mein asiakaspalveluun mikäli tilausvahvistuksessa on virhe.

Ikäraja

Blush Me toimittaa tilauksia ainoastaan yli 18-vuotiaille. Jos olet alaikäinen, huoltaja voi tehdä tilauksen puolestasi.

Maksu

Me käytämme Klarnaa kokonaisvaltaisesti maksutapana Blush Me:llä. Klarnan kautta voit valita Laskun, osamaksun, Maksun suoraan pankin kautta sekä korttimaksun. Käytettävissä olevat maksutavat näytetään kassalla.

Laskusi toimitetaan ostohetkellä ilmoittamaasi sähköpostiin. Lasku aktivoituu ja lähetetään kun tilauksesi on pakattu meidän varastossa. Mikäli et ole saanut laskuasi voit olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun joka auttaa sinua kaikessa mikä liittyy maksuun, He voivat esimerkiksi lähettää sinulle uuden laskun sähköpostin kautta


Toimitus:

Posti
Normaali toimitusaikamme on 2–4 arkipäivää. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse, kun pakettisi on noudettavissa. Lähetystä noudettaessa on esitettävä voimassa oleva henkilöllisyystodistus. Tilaukset, jotka tehdään ennen klo 15.00 lähetetään meiltä samana päivänä!

Budbee-kotiinkuljetus
Budbee on verkkokauppojen käyttämä nopea ja kätevä kotiinkuljetuspalvelu. Budbee toimittaa tilauksen kotiovellesi asti. Voit valita toivomasi toimituspäivän ja ajankohdan vastaanottamasi tekstiviestin avulla. Kotiinkuljetus tapahtuu arkisin klo 17-22 välillä. Toimitus tapahtuu noin 2-3 arkipäivän sisällä tilauksen lähdettyä varastoltamme. Voit seurata tilausta puhelimella reaaliajassa, sillä Budbee lähettää sinulle seurantalinkin. Palvelu on tällä hetkellä käytössä pääkaupunkiseudulla ja tulee automaattisesti yhdeksi toimitusvaihtoehdoksi, mikäli palvelu on tarjolla asiakkaalle. Tilaukset, jotka tehdään ennen klo 15.30 lähetetään meiltä samana päivänä!

Hintatiedot

Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa (ellei toisin ole ilmaistu tai ellei asiakas ole valinnut toista valuuttaa). Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron ellei asiakas valitse asioivansa yrityksenä. Yritysasiakkaiden näkemät hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, joka lisätään eriteltynä ostosten loppusummaan kassalla. Blush Me pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. Blush Me pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.

Kampanjat

Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.

Palautukset

Meidän asiakkaanamme sinulla on aina oikeus 14päivän harkinta-aikaan.

Tehdäksesi palautuksen tulee sinun täyttää yhteystietolomake.

Jotta voimme hyväksyä palautuksesi tulee tuotteen olla käyttämätön jolloin pakkaus/sinetti tulee olla avaamaton. On tietysti täysin mahdollista palauttaa vain tiettyjä tuotteita tilauksestasi tai koko tilaus.

Kun olemme vastaanottaneet sähköpostisi tulet saamaan palautusrahtikirjan sähköpostiisi, Tämä voidaan tulostaa ja teipata paketin päälle jonka toimitat lähimpään postin toimipisteeseen.

Palatusehdot:

– Tuotteet ovat käyttämättömiä, Pakkaus ja mahdollinen sinetti tulee olla ehjä.

– Asiakas vastaa itse Blush Mein keskusvarastolle Ruotsiin palautuvan lähetyksen toimituskuluista Postin hinnaston mukaisesti.

– On asiakkaan vastuulla että lähetys saapuu meille palautuksessa, Tämän takia pyydämme sinua olemaan yhteydessä meihin jotta voimme toimittaa palautusrahtikirjan joka on seurattavissa koko lähetyksen.

– Mikäli sinetti/paketti on avattu ei palautusta hyväksytä.

Reklamaation

Mikäli huono tuuri on ollut esillä ja tuotteesi on viallinen tulee sinun tehdä reklamaatio, Jotta pystyt tekemään reklamaation tulee sinun täyttää yhteystietolomake.

Kuvaa ongelma/vika niin tarkasti kuin mahdollista, Mikäli emme pysty ratkomaan ongelmaa etänä otamme tietysti tuotteen meille tarkistusta varten.

Riitatilanteet

Mikäli tilannetta ei voida ratkaista Blush Mein asiakaspalvelun ja asiakkaan yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon.

Tietosuojaseloste

https://woome.fi/tietosuojaseloste

Vastuunrajoitus

Blush Me ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. Blush Me ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este. Blush Me ei myöskään ota vastuuta tuotteiden tai niiden ominaisuuksien muutoksista, joita tavaran toimittaja/valmistaja on tuotteisiin tehnyt ja jotka eivät ole Blush Mein vaikutuspiirissä.

Yhteystiedot

Adress:
BrandVillage AB (559013-3376)
Västra Esplanaden 8B, 352 31 Växjö, Ruotsi.
Email:
asiakaspalvelu@woome.fi