Tilausehdot


Kun tilaus on tehty, Woo Me.fi Purefun Commerce AB (Y-tunnus 2766862-5) vahvistaa tilauksen. Purefun Commerce AB pidättää omistusoikeuden toimitettuihin tuotteisiin siihen asti, kun asiakas on suorittanut maksun. Purefun Commerce AB noudattaa toiminnassaan Suomen Kilpailu- ja kuluttajaviraston suosituksia.

Tilaaminen

Kun olet tehnyt tilauksen, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ole yhteydessä Woo Me:n asiakaspalveluun mikäli tilausvahvistuksessa on virhe.

Ikäraja

Woo Me toimittaa tilauksia ainoastaan yli 18-vuotiaille. Jos olet alaikäinen, huoltaja voi tehdä tilauksen puolestasi.

Maksu

Me käytämme Klarnaa kokonaisvaltaisesti maksutapana Woo Me:llä. Klarnan kautta voit valita Laskun, osamaksun, Maksun suoraan pankin kautta sekä korttimaksun. Käytettävissä olevat maksutavat näytetään kassalla.

Laskusi toimitetaan ostohetkellä ilmoittamaasi sähköpostiin. Lasku aktivoituu ja lähetetään kun tilauksesi on pakattu meidän varastossa. Mikäli et ole saanut laskuasi voit olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun joka auttaa sinua kaikessa mikä liittyy maksuun, He voivat esimerkiksi lähettää sinulle uuden laskun sähköpostin kautta


Toimitus:

Posti
Normaali toimitusaikamme on 2–4 arkipäivää. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse, kun pakettisi on noudettavissa. Lähetystä noudettaessa on esitettävä voimassa oleva henkilöllisyystodistus. Tilaukset, jotka tehdään ennen klo 11.00 lähetetään meiltä samana päivänä!

Budbee-kotiinkuljetus
Budbee on verkkokauppojen käyttämä nopea ja kätevä kotiinkuljetuspalvelu. Budbee toimittaa tilauksen kotiovellesi asti. Voit valita toivomasi toimituspäivän ja ajankohdan vastaanottamasi tekstiviestin avulla. Kotiinkuljetus tapahtuu arkisin klo 17-22 välillä. Toimitus tapahtuu noin 2-4 arkipäivän sisällä tilauksen lähdettyä varastoltamme. Voit seurata tilausta puhelimella reaaliajassa, sillä Budbee lähettää sinulle seurantalinkin. Palvelu on tällä hetkellä käytössä suurimmissa kaupungeissa ja tulee automaattisesti yhdeksi toimitusvaihtoehdoksi, mikäli kotiinkuljetus on tarjolla asiakkaalle. Tilaukset, jotka tehdään ennen klo 11.00 lähetetään meiltä samana päivänä!

Noutamattomat paketit
Noutamattomat paketit eivät kuulu peruuttamisoikeuden piiriin. Noutamattomasta paketista veloitetaan 19,90 euron maksu. Tämä vastaa meille aiheutuneita kustannuksia paketin lähettämisestä ja vastaanottamisesta palautuksena. Jos tilaus on erityisen painava, voi palautusmaksu olla suurempi.

Hintatiedot

Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa (ellei toisin ole ilmaistu tai ellei asiakas ole valinnut toista valuuttaa). Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron ellei asiakas valitse asioivansa yrityksenä. Yritysasiakkaiden näkemät hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, joka lisätään eriteltynä ostosten loppusummaan kassalla. Blush Me/Woo me pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. Blush Me/Woo me pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.

Kampanjat

Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.

Palautukset

Meidän asiakkaanamme sinulla on aina oikeus 14 päivän harkinta-aikaan.

Tehdäksesi palautuksen tulee sinun täyttää yhteystietolomake.

Jotta voimme hyväksyä palautuksesi tulee tuotteen olla käyttämätön jolloin pakkaus/sinetti tulee olla avaamaton. On mahdollista palauttaa vain tiettyjä tuotteita tilauksestasi tai koko tilaus.

Ota yhteyttä meihin jos haluat tehdä palautuksen.

Palatusehdot:

- Tuotteet ovat käyttämättömiä, Pakkaus ja mahdollinen sinetti tulee olla ehjä.

- Asiakas vastaa itse Blush Mein keskusvarastolle Ruotsiin palautuvan lähetyksen toimituskuluista.

- On asiakkaan vastuulla että lähetys saapuu meille palautuksessa, Tämän takia pyydämme sinua olemaan yhteydessä meihin jotta voit palauttaa tilauksen seurantatunnuksella.

- Mikäli sinetti/tuotepakkaus on avattu ei palautusta hyväksytä.

Reklamaatio

Jos tuotteesi on viallinen tulee sinun tehdä reklamaatio ottamalla yhteyttä meihin.

Kuvaa ongelma/vika niin tarkasti kuin mahdollista, Mikäli emme pysty ratkomaan ongelmaa etänä otamme tuotteen meille tarkistusta varten.

Riitatilanteet

Mikäli tilannetta ei voida ratkaista Blush Mein asiakaspalvelun ja asiakkaan yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon.

Tietosuojaseloste

https://woome.fi/tietosuojaseloste

Vastuunrajoitus

Blush Me ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. Blush Me ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonkatastrofit, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este. Blush Me ei myöskään ota vastuuta tuotteiden tai niiden ominaisuuksien muutoksista, joita tavaran toimittaja/valmistaja on tuotteisiin tehnyt ja jotka eivät ole Blush Mein vaikutuspiirissä.

Yhteystiedot

Adress:
Blush Me/Woo me - Purefun Commerce AB (2766862-5)
Mossvägen 10
314 41 Torup, Ruotsi.
Email:
asiakaspalvelu@woome.fi